F10/11. NOx sensor. Connections

MSD87 ir pārstrādāts NOx sensora pieslēgums - tas būtiski atšķiras no E sērijas risinājuma.

Attēlā: NOx sensora barošanas un virknes interfeisa pieslēgums.

NOx sensor connection description
  • [1] Power supply; +12V
  • [2] GND; ground
  • [3] CANL; CAN, Low
  • [4] CANH; CAN, High
  • [5] NC; not connected
Atšķirībā no E sērijas, barošanas pieslēgumam izmantots tikai NOx sensoram paredzēts drošinātājs: F128 (10A).

NOx sensors pieslēgts PT-CAN2 datu apmaiņas kanālam (nevis tiek izmantots tikai šim sensoram paredzēts CAN datu apmaiņas kanāls kā E sērijas gadījumā).

Attēlā: PT-CAN2 pieslēgtās ierīces:
PT-CAN2 pieslēgtas sekojošas ierīces:
  • DME MSD87
  • ātrumkārbas pārslēgšanas slēdzis (ja auto ir automātiskā ātrumkārba)
  • low-pressure degvielas sūknis (tā vadības modulis EKPS)
  • ātrumkārbas vadības modulis (ja auto ir automātiskā ātrumkārba)
  • NOx sensors
CAN datu apmaiņas kanāla terminal rezistori ir izvietoti:
  • DME
  • degvielas sūkņa modulis EKPS (pins 8 un 15)
 Ja tiek zaudēta saikne ar NOx sensoru, DME ieraksta kļūdu:
 CD8510 Lost Communication With NOx Sensor ‘A’

Ja DME ierakstījis CD8510 kļūdu, problēmas meklēšanai:
  • pārbaudīt Fuse F128;
  • pārbaudīt PT-CAN2 pieslēgumu: izslēgtam auto (atvienot akumulatoru) pārbaudīt pretestību starp Pin 3 un 4. Nomērītajai pretestībai jābūt 60 Ohm (+/-10%).
Ja kādu remontu laikā tiek atvienots zemspiediena sūkņa modulis EKPS, nepieciešams atjaunot PT-CAN2 darbību, moduļa ligzdā starp Pin 9 un 16 ievietojot 120 Ohm pretestību. Ja šis terminal rezistors netiek ievietots, var būt paralizēta PT-CAN2 darbība (traucēta saikne ar ātrumkārbu un tās selektoru).

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām