Oil pressure. Emergency mode
Ja MSD konstatē eļļas padeves sistēmas nespēju uzturēt pieprasīto spiedienu (t.i., spiediena vērtība ilgāk kā laiku X neatbilst uzdotajai vērtībai, jeb PWM vērtība laiku Y ir ārpus uzdotajām vērtībām), MSD ieslēdz eļļas padeves avārijas režīmu.
1. Pārspiediena vārsts tiek pilnīgi aizvērts, to var redzēt: ../F6/F2/F3. PWM tiek samazināts līdz 0%, t.i.: netiek pat kontrolēts vārsta pieslēgums:
2. Spiediena kontroles modulis ../F6/F2/F2 rāda, ka pieprasītais spiediens ir 0 hPa, bet uzturēto spiedienu MSD turpina reportēt. Kā redzam, tukšgaitā eļļas sūknis attīsta ap 5800 hPa (+1000 hPa jāpiesummē attēlotajai vērtībai). Šādu spiedienu (5800..6200 hPa) eļļas sūknis uztur visā dzinēja RPM diapazonā.
Līdzīgu stratēģiju MSD izmanto, piemēram, LPFP problēmu gadījumā - sūkņa PWM tiek palielināts līdz 100% (t.i.: sūknim tiek pievadīts pilns borta spriegums) un sūkņa attīstītais spiediens sasniedz ap 8 bar.
1. Pārspiediena vārsts tiek pilnīgi aizvērts, to var redzēt: ../F6/F2/F3. PWM tiek samazināts līdz 0%, t.i.: netiek pat kontrolēts vārsta pieslēgums:
2. Spiediena kontroles modulis ../F6/F2/F2 rāda, ka pieprasītais spiediens ir 0 hPa, bet uzturēto spiedienu MSD turpina reportēt. Kā redzam, tukšgaitā eļļas sūknis attīsta ap 5800 hPa (+1000 hPa jāpiesummē attēlotajai vērtībai). Šādu spiedienu (5800..6200 hPa) eļļas sūknis uztur visā dzinēja RPM diapazonā.
Līdzīgu stratēģiju MSD izmanto, piemēram, LPFP problēmu gadījumā - sūkņa PWM tiek palielināts līdz 100% (t.i.: sūknim tiek pievadīts pilns borta spriegums) un sūkņa attīstītais spiediens sasniedz ap 8 bar.
Komentāri
Ierakstīt komentāru