FAIL turpinās?
Vai BMW AG ir izstrādājuši korektas testa procedūras? Vai N43/N53 sērijas dzinēji ir ko iemācījuši?
NĒ!
Lūk, N54 dzinēja testa procedūra. Kā rīkoties, ja ir tekoša sprausla.
Rekomendācijas - apvilktas ar sarkanu.
Un tagad iedomāsimies tipveida situāciju.
Cilindrā X ir tekoša sprausla. Dēļ tās (cēlonis - izsmidzināts palielināts degvielas daudzums) ir pazemināta Lambda visā bankā (apstiprinājuma signāls, ka degmaisījums ir ļoti trekns), MSD sāk strauji samazināt degvielas padevi visai bankai.
Rezultātā - bojātajā cilindā X degmaisījums kļūst korektāks, atlikušajos divos cilindros Y un Z - maisījums kļūst liess.
Trekns maisījums (saprāta robežās) neizraisa misfire, bet liess - gan. Rezultātā - kļūdas par misfire būs cilindros Y vai Z, nevis bojātajā/vainīgajā X.
Saskaņā ar rekomendāciju - jāmaina cilindru Y vai Z sprauslas, kas bieži arī (nesekmīgi - bez uzlabojuma) tiek darīts...
Lūk, piemērs, kā ražotāja algoritmu darbību var raksturot īsi: FAIL.
NĒ!
Lūk, N54 dzinēja testa procedūra. Kā rīkoties, ja ir tekoša sprausla.
Rekomendācijas - apvilktas ar sarkanu.
Un tagad iedomāsimies tipveida situāciju.
Cilindrā X ir tekoša sprausla. Dēļ tās (cēlonis - izsmidzināts palielināts degvielas daudzums) ir pazemināta Lambda visā bankā (apstiprinājuma signāls, ka degmaisījums ir ļoti trekns), MSD sāk strauji samazināt degvielas padevi visai bankai.
Rezultātā - bojātajā cilindā X degmaisījums kļūst korektāks, atlikušajos divos cilindros Y un Z - maisījums kļūst liess.
Trekns maisījums (saprāta robežās) neizraisa misfire, bet liess - gan. Rezultātā - kļūdas par misfire būs cilindros Y vai Z, nevis bojātajā/vainīgajā X.
Saskaņā ar rekomendāciju - jāmaina cilindru Y vai Z sprauslas, kas bieži arī (nesekmīgi - bez uzlabojuma) tiek darīts...
Lūk, piemērs, kā ražotāja algoritmu darbību var raksturot īsi: FAIL.
Komentāri
Ierakstīt komentāru