INPA diagnostika. Part 3

F8 ir atvēlēts adaptāciju dzēšanai. Adaptācijas sadalītas divās grupās.

Pirmās grupas adaptācijas

Otrās grupas adaptācijas



F9 atvēlēts testa blokiem.

F1. Testa bloks paredz manuālu iesmidzināšanas režīma izvēli, kā arī pieprasītā un apstiprinātā režīma indikāciju.
Piezīme: Homogeneous lean un Stratified charge tiks ieslēgti tikai tad, ja tie ir atļauti. Atsevišķām software releases papildus nepieciešams paaugstināt dzinēja apgriezienus virs 1200 RPM.


F2. Testa bloks atsevišķu cilindru atslēgšanai

F3. Testa bloks Lambda zondu pārbaudei.
Korektas vērtības platjoslas zondēm: 0.9/1.1
Korektas vērtības šaurjoslas zondēm: <0.1/>0.8V

F4. Tukšgaitas kontroles testa bloks

F5. Degvielas tvertnes ventilācijas sistēmas testa bloks.

F6. Modulis tukšgaitas apgriezienu uzstādījumu izmainīšanai atkarībā no režīma (ieslēgts AC, spēcīga akumulatora izlāde u.c.).

F7. Bākas noplūdes moduļa testa bloks (USA konfigurācijas auto)

F8. Droseļvārsta testa modulis

F9. Eļļas spiediena kontroles un regulēšanas testa modulis

Shift+F1

Shift+F2. Satndby noplūdes strāvas mērījumu modulis

Shift+F3. NOx katalizatora desulfatēšanas testa modulis. Redzama: izplūdes temperatūra, aprēķinātais katalizatora piesārņojums ar sēru, pieprasītās Lambda reference vērtības katrai no bankām.

Shift+F4. Sprauslu offset un multiplikatīvās korekcijas.

Shift+F5




Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām