Diagnostika ar INPA. Part 1
INPA ir neaizvietojams rīks sarežģītu problēmu risināšanai. Jā, tas nesatur shēmas un citu tehnisko informāciju - tā jāmeklē TIS, WDS. Jā, INPA nesatur norādes par veicamajām pārbaudes procedūrām - tām jāizmanto ISTA D. Taču INPA ļauj nolasīt milzīgu apjomu datu, ko ''neredz'' citi diagnostikas rīki. INPA ir neaizvietojams, veicot, piemēram, dzinēju diagnostiku.
Dokuments satur pamatinformāciju, kā rīkoties ar INPA un veikt dzinēju diagnostiku. Par piemēru izmantots MSD80 priekš N43/N53 kā sarežģītākais no visiem dzinējiem.
Šajā dokumentā tiks attēloti visi pieejamie menu, pie ''interesantākajiem'' būs komentāri. Ja pie menu nav komentāru, tas nenozīmē, ka attēlojamie dati ir nevērtīgi. Tas nozīmē, ka vai nu dati ir pašsaprotami, vai tie ir labāk/ērtāk izkārtoti kādā citā menu.
INPA izmantots loader 2.023 priekš MSD80. Ja jūsu INPA nav vajadzīgo menu, 2.023 loader varat lejuplādēt mūsu web resursā.
Pēc INPA palaišanas,
izvēloties atbilstošo auto sēriju (šajā gadījumā: E60), pirmais menu ''functional jobs', INPA
piedāvā iegūt pamatinformāciju par automašīnu, tās pieejamajiem elektronikas moduļiem un to statusu.
Submenu ''Information'' satur pamatdatus par auto. Domāju, šeit papildus komentāri nav nepieciešami.
Submenu ''Identification'' sniedz pamatinformāciju par blokiem, kas ir pieejami diagnostikai.
Piezīme: ja bloku programmēšana veikta, neizmantojot UIN atjaunošanu, bloka Part.Nr. uzrādīs sākotnējo (factory) numuru.
Šo menu var izmantot bloku identifikācijai katra bloka izvēlei tā dziļākai diagnostikai.
Submenu ''User Information Field'' satur informāciju par bloku UIN un VIN.
Nospiežot F4, var piekļūt visu moduļu kļūdu atmiņai: to nolasīt un dzēst.
Submenu ''Read Error Memory'' satur īsu informāciju par bloku atmiņā ierakstītajām kļūdām. Ja bloki satur vairākus kļūdu sarakstus (piem., COM, DME/DDE), tiek attēlotas kļūdas, kas ir sarakstītas aktuālo kļūdu sarakstā.
Info un History kļūdu saraksti šajā menu nav pieejami (tie ir redzami katra moduļa diagnostikas blokos), šeit iespējama tikai šo sarakstu dzēšana (blokiem, kas satur Info un/vai History memory datus).
Submenu ''Activate'' ļauj iemidzināt auto sleep modes pārbaudei.
Šajā posmā virkne vienkāršāko submenu tika izlaistas - tās ir pašsaprotamas un pēc nelielas prakses to lietošana grūtības nesagādās.
Pārejot uz sākotnējo menu, dziļākai katra moduļa diagnostikai jāizvēlas atbilstošā grupa (engine, body, chassis u.t.t.) un atbilstošais bloks no saraksta. Šajā piemērā izvēlamies dzinēja vadības bloku MSD80 for N43/N53.
Pamatmenu ļauj identificēt bloku, apskatīt digital un analogos datus, veikt mezglu aktivizēšanu, dzēst adaptācijas, veikt mezglu diagnostikas testus.
F1. Menu: SGBD Info satur pamatinformāciju par bloku.
F2. Menu: Identification satur detalizētu tehnisko informāciju par bloku: HW/SW relīžu datus u.c. pamatinformāciju.
F3. Menu: Anwenden Information - identifikācijas datu turpinājums
F4. Menu: Error messages (F4): paredz piekļuvi kļūdu sarakstiem. MSD80 satur trīs kļūdu sarakstus:
a) aktuālais kļūdu saraksts (F1);
b) informatīvās kļūdas - informācija par paša MSD80 iekšējām kļūdām (F2);
c) history kļūdas jeb kopējais kļūdu log (F3).
Izvēloties aktuālo kļūdu sarakstu (F1), paveras sekojošas kļūdu apskates iespējas:
a) kļūdu saraksts (F1): satur informāciju par kļūdas kodu, tās atšifrējums (apraksts), kļūdas statuss (aktīvs/pasīvs), informācija, vai šī kļūda iededzina EML;
b) kļūdu detalizēts info (F2): papildus tiek rādīts - kļūdas piefiksēšanas gadījumu skaits, odometra rādījums, galvenie pamatdati;
c) freeze frame dati (F3), papildus tiek rādīts detalizēts info par odometra rādījumu, kad pēdējās reizes kļūda fiksēta, dzinēja darbību raksturojoši parametri.
Visu kļūdu sarakstu menu.
Piemērs kļūdu saraksta submenu (F1).
Piemērs detalizēta info submenu (F2).
Piemērs freeze frame submenu (F3).
Piemērs History memory log sarakstam.
Piezīme: diemžēl ražotājs nesniedz informāciju, cik bieži history kļūdu saraksts tiek atjaunots; kļūdas, kas aktuālo kļūdu sarakstā bijušas neilgu laiku, var neatspoguļoties history kļūdu sarakstā.
F5 no pamatmenu. Analog/digital values menu.
F1 Digital values menu.
F1 submenu. Satur informāciju par barošanas spriegumu 15-jā šūnā, bremžu pedāļa statusu.
F3 funkcionālais statuss: pamatinformācija par dzinēja darba režīmu (tukšgaita, kickdown), visu Lambda zondu statusi u.c.
F4 OBD kontroles menu satur informāciju par periferiālajiem mezgliem, kuru veiktspēja tiek kontrolēta un kuru dati tiek sūtīti OBD diagnostikai.
Menu turpinājums.
F5: DME konfigurācijas menu.
Konfigurācijas menu turpinājums.
F5 no pamatmenu. Analogo vērtību datu menu.
F1. Analogo bloku modulis Nr1.
F2. Piezīme: degvielas adaptāciju parametrus ieteicams skatīt atbilstošā menu (../F5/F6)
F3. Analogo datu modulis Nr3.
F4. Iekšējo ADC vērtības. Šis menu vairāk varētu interesēt MSD80 izstrādātājus.
F5.
Dzinēja pamatparametru kontrolei es parasti izmantoju F6 blokā attēlotās vērtības - šeit vienkopus apkopoti visi aktuālie un biežāk vērtējamie parametri.
F6. Menu aktuālās vērtības:
a) vienā menu redzami visi temperatūras rādījumi;
b) divas apakšējās rindas - Lambda zondu Nernsta vērtības;
Gaisa patēriņs tukšgaitā (660 RPM): ap 18 kg/h Stratified charge (Lambda 2.0); ap 12 kg/h Homogeneous iesmidzināšanas režīmā (N53B30 dzinējs) siltam dzinējam;
Piezīmes: N43/N53 dzinēja temperatūra Eco mode var sasniegt 110 - 115 oC.
Ja dzinēja eļļas temperatūra sasniedz 110 oC, dzinēja dzesēšanas temperatūra tiek atbilstoši samazināta, lai nepārsniegtu eļļas temperatūras pieļaujamo robežu (110 oC).
Ja tiek konstatēta nepietiekama CO katalizatoru veiktspēja vai citi būtiski dzinēja defekti, dzesēšanas temperatūra tiek samazināta zem 80 oC, papildus sildot termostatu (mapped mode).
Zemspiediena sūkņa spiediens: 5000 hPa; pēc dzinēja izslēgšanas jāsaglabājas 90% līmenī 10 sekunžu laikā.
Augstspiediena sūkņa spiediens: 150.000 .. 200.000 hPa.
Nesildītām zondēm atbilstoša Nernsta šūnas pretestība: 16K Ohm un 65K Ohm (platjoslas un šaurjoslas zondēm attiecīgi), darba režīmā: 0/256/512 Ohm; pieņemamas vērtības: 768/1024 Ohm.
F4 Droseļvārsta adaptācijas.
Piezīme: Stratified charge darbojas tikai adaptāciju multiplikatīvā daļa (piemērs zemāk).
Droseļvārsta adaptācijas Homogēnā režīmā. Darbojas gan multiplikatīvās, gan offset adaptācijas (offset - tukšgaitas režīmam, multiplikatīvās - daļējam/pilnam droseļvārsta atvērumam).
Piezīme: Stratified charge un Homogēnam režīmam ir atšķirīgas multiplikatīvo adaptāciju vērtības. Droseļvārsta defektu gadījumā jāpārbauda dati abos režīmos.
F5. VANOS adaptāciju menu. Redzamas references vērtības adaptācijas, pieprasītās un uzstādītās vērtības gan ieplūdes, gan izplūdes vārpstām.
F6. Degmaisījuma adaptāciju menu. Menu redzami:
a) pirmās divas rindas: PWM rādījumi Lambda zondu apsildei (0 - 10% priekšapsilde; 30 - 70% darba režīms; 95 - 100% forsēta uzsildīšana ātrākai darba režīma sasniegšanai);
b) integratori abām bankām;
c) offset tipa adaptācijas abām bankām (tukšgaitai);
d) multiplikatīvās adaptācijas (daļējai/pilnai slodzei);
e) korekcijas (momentānās) abām bankām;
f) Lambda vērtība platjoslas zondēm.
Attēlā: Stratified charge. Gan kompensācijas, gan integratori ir 0.0, jo Stratified charge degmaisījuma Lambda tiek koriģēta, mainot droseļvārsta atvērumu (nevis mainot degvielas daudzumu) - iepriekšminētās vērtības netiek izmantotas.
F6. Menu turpinājums
g) platjoslas zondu spriegums (2.0V atbilst Lambda 1.0; 2.5V atbilst Lambda ap 2; 3.0V atbilst Lambda ap 3.0);
h) šaurjoslas zondu spriegums;
i) atkārtoti - multiplikatīvās un adaptīvās vērtības abām bankām.
Degmaisījuma adaptācijas Homogēnā režīmā. Kā redzams: gan kompensācijas, gan integratori izlīdzina degmaisījumu.
Menu turpinājums. Homogēna iesmidzināšana. Atbilstošas kontroles zondu vērtības korekta degmaisījuma gadījumā: ap 0.7 .. 0.8V.
F7. Rough run menu. Statusa bit: flywheel adaptēšanas statuss. Pozitīva bar vērtība: samazināta cilindra efektivitāte. Izlīdzinātas cilindru darbības gadījumā visu cilindru bar jāmaina polaritāte (no >0 uz <0 un atpakaļ) ik pēc zināma perioda (tipiski - ne vairāk kā 10 sekundes).
Shift+F1. Dzinēja enerģētiskais modelis.
Shift+F2. NOx sensora menu. Sīkāk par NOx menu un NOx sensora veiktspējas pārbaudi šeit.
Atgāzu ventilācijas sistēma. Stratified charge, tukšgaita: EGR tiek izmantots atgāzu optimizēšanai.
Atgāzu ventilācijas sistēma. Homogeneous injection. Kā redzam, EGR ir aizvērts (lai nodrošinātu tukšgaitas un degmaisījuma sastāva stabilitāti).
Shift+F5. Adaptāciju kartes. Diemžēl, lielākā daļa (izmantojot Loader 2.023) netiek attēlotas.
Shift+F6. Sprauslu individuālie adaptāciju dati.
F1. Submenu - sprauslu reāllaika dati (cilindri norādīti firing order):
a) atvēruma laiks;
b) piemērotā relatīvā korekcija;
c) elektriskais lādiņš.
Menu turpinājums:
d) spriegums;
e) enerģētiskais lādiņš.
F2. Submenu - statusa biti. Norāda sprauslu individuālo adaptāciju režīmus.
Statuss pēc pabeigtas individuālās adaptācijas:
ON;ON
ON;ON
OFF;OFF
ON;ON
Piezīme: MSD80 regulāri veic sprauslu pār-adaptēšanu, iespējama (*) statusa bitu izmainīšana:
ON;ON
*;ON
*;*
*;*
Statusa bitu (režīma) maiņas gadījumā MSD80 pārslēdzas no Stratified uz Homogeneous iesmidzināšanu. Papildus - MSD80 pārslēdzas uz Homogēnu iesmidzināšanas režīmu arī citos gadījumos, piemēram, veicot multiplikatīvo vai offset adaptāciju pārkalibrēšanu bankām; izlīdzinot cilindru mehānisko efektivitāti tukšgaitā; kalibrējot platjoslas Lambda zondes utml.
F3. Submenu - sprauslu efektivitātes mērījumi (cilindri norādīti firing order).
a) pēdējā testa rezultāti;
b) auksta dzinēja efektivitātes mērījumi (vienmēr 0, acīmredzot - papildus korekcijas tiek veiktas tikai banku robežās, skat. F4 Submenu).
Menu turpinājums:
c) piemērotās korekcijas ilgam sprauslu atvērumam;
d) piemērotās korekcijas īsam sprauslu atvērumam.
F4. Submenu - banku papildkorekcijas aukstam dzinējam, sākot no -20 oC līdz +90 oC. Maksimālais korekcijas dziļums +/-8%.
F5. Submenu - sprauslu papildkorekcijas tukšgaitai Stratified charge (cilindri norādīti firing order).
a) pēdējā testa rezultāti;
Menu turpinājums:
b) piemērotais multiplikatīvais reizinātājs pēc pēdējā testa rezultātiem.
Turpinājums sekos.
Dokuments satur pamatinformāciju, kā rīkoties ar INPA un veikt dzinēju diagnostiku. Par piemēru izmantots MSD80 priekš N43/N53 kā sarežģītākais no visiem dzinējiem.
Šajā dokumentā tiks attēloti visi pieejamie menu, pie ''interesantākajiem'' būs komentāri. Ja pie menu nav komentāru, tas nenozīmē, ka attēlojamie dati ir nevērtīgi. Tas nozīmē, ka vai nu dati ir pašsaprotami, vai tie ir labāk/ērtāk izkārtoti kādā citā menu.
INPA izmantots loader 2.023 priekš MSD80. Ja jūsu INPA nav vajadzīgo menu, 2.023 loader varat lejuplādēt mūsu web resursā.
Pēc INPA palaišanas,
izvēloties atbilstošo auto sēriju (šajā gadījumā: E60), pirmais menu ''functional jobs', INPA
piedāvā iegūt pamatinformāciju par automašīnu, tās pieejamajiem elektronikas moduļiem un to statusu.
Submenu ''Information'' satur pamatdatus par auto. Domāju, šeit papildus komentāri nav nepieciešami.
Submenu ''Identification'' sniedz pamatinformāciju par blokiem, kas ir pieejami diagnostikai.
Piezīme: ja bloku programmēšana veikta, neizmantojot UIN atjaunošanu, bloka Part.Nr. uzrādīs sākotnējo (factory) numuru.
Šo menu var izmantot bloku identifikācijai katra bloka izvēlei tā dziļākai diagnostikai.
Submenu ''User Information Field'' satur informāciju par bloku UIN un VIN.
Nospiežot F4, var piekļūt visu moduļu kļūdu atmiņai: to nolasīt un dzēst.
Submenu ''Read Error Memory'' satur īsu informāciju par bloku atmiņā ierakstītajām kļūdām. Ja bloki satur vairākus kļūdu sarakstus (piem., COM, DME/DDE), tiek attēlotas kļūdas, kas ir sarakstītas aktuālo kļūdu sarakstā.
Info un History kļūdu saraksti šajā menu nav pieejami (tie ir redzami katra moduļa diagnostikas blokos), šeit iespējama tikai šo sarakstu dzēšana (blokiem, kas satur Info un/vai History memory datus).
Submenu ''Activate'' ļauj iemidzināt auto sleep modes pārbaudei.
Šajā posmā virkne vienkāršāko submenu tika izlaistas - tās ir pašsaprotamas un pēc nelielas prakses to lietošana grūtības nesagādās.
Pārejot uz sākotnējo menu, dziļākai katra moduļa diagnostikai jāizvēlas atbilstošā grupa (engine, body, chassis u.t.t.) un atbilstošais bloks no saraksta. Šajā piemērā izvēlamies dzinēja vadības bloku MSD80 for N43/N53.
Pamatmenu ļauj identificēt bloku, apskatīt digital un analogos datus, veikt mezglu aktivizēšanu, dzēst adaptācijas, veikt mezglu diagnostikas testus.
F1. Menu: SGBD Info satur pamatinformāciju par bloku.
F2. Menu: Identification satur detalizētu tehnisko informāciju par bloku: HW/SW relīžu datus u.c. pamatinformāciju.
F3. Menu: Anwenden Information - identifikācijas datu turpinājums
F4. Menu: Error messages (F4): paredz piekļuvi kļūdu sarakstiem. MSD80 satur trīs kļūdu sarakstus:
a) aktuālais kļūdu saraksts (F1);
b) informatīvās kļūdas - informācija par paša MSD80 iekšējām kļūdām (F2);
c) history kļūdas jeb kopējais kļūdu log (F3).
Izvēloties aktuālo kļūdu sarakstu (F1), paveras sekojošas kļūdu apskates iespējas:
a) kļūdu saraksts (F1): satur informāciju par kļūdas kodu, tās atšifrējums (apraksts), kļūdas statuss (aktīvs/pasīvs), informācija, vai šī kļūda iededzina EML;
b) kļūdu detalizēts info (F2): papildus tiek rādīts - kļūdas piefiksēšanas gadījumu skaits, odometra rādījums, galvenie pamatdati;
c) freeze frame dati (F3), papildus tiek rādīts detalizēts info par odometra rādījumu, kad pēdējās reizes kļūda fiksēta, dzinēja darbību raksturojoši parametri.
Visu kļūdu sarakstu menu.
Piemērs kļūdu saraksta submenu (F1).
Piemērs detalizēta info submenu (F2).
Piemērs freeze frame submenu (F3).
Piemērs History memory log sarakstam.
Piezīme: diemžēl ražotājs nesniedz informāciju, cik bieži history kļūdu saraksts tiek atjaunots; kļūdas, kas aktuālo kļūdu sarakstā bijušas neilgu laiku, var neatspoguļoties history kļūdu sarakstā.
F5 no pamatmenu. Analog/digital values menu.
F1 Digital values menu.
F1 submenu. Satur informāciju par barošanas spriegumu 15-jā šūnā, bremžu pedāļa statusu.
F3 funkcionālais statuss: pamatinformācija par dzinēja darba režīmu (tukšgaita, kickdown), visu Lambda zondu statusi u.c.
F4 OBD kontroles menu satur informāciju par periferiālajiem mezgliem, kuru veiktspēja tiek kontrolēta un kuru dati tiek sūtīti OBD diagnostikai.
Menu turpinājums.
F5: DME konfigurācijas menu.
Konfigurācijas menu turpinājums.
F5 no pamatmenu. Analogo vērtību datu menu.
F1. Analogo bloku modulis Nr1.
F2. Piezīme: degvielas adaptāciju parametrus ieteicams skatīt atbilstošā menu (../F5/F6)
F3. Analogo datu modulis Nr3.
F4. Iekšējo ADC vērtības. Šis menu vairāk varētu interesēt MSD80 izstrādātājus.
F5.
Dzinēja pamatparametru kontrolei es parasti izmantoju F6 blokā attēlotās vērtības - šeit vienkopus apkopoti visi aktuālie un biežāk vērtējamie parametri.
F6. Menu aktuālās vērtības:
a) vienā menu redzami visi temperatūras rādījumi;
b) divas apakšējās rindas - Lambda zondu Nernsta vērtības;
Gaisa patēriņs tukšgaitā (660 RPM): ap 18 kg/h Stratified charge (Lambda 2.0); ap 12 kg/h Homogeneous iesmidzināšanas režīmā (N53B30 dzinējs) siltam dzinējam;
Piezīmes: N43/N53 dzinēja temperatūra Eco mode var sasniegt 110 - 115 oC.
Ja dzinēja eļļas temperatūra sasniedz 110 oC, dzinēja dzesēšanas temperatūra tiek atbilstoši samazināta, lai nepārsniegtu eļļas temperatūras pieļaujamo robežu (110 oC).
Ja tiek konstatēta nepietiekama CO katalizatoru veiktspēja vai citi būtiski dzinēja defekti, dzesēšanas temperatūra tiek samazināta zem 80 oC, papildus sildot termostatu (mapped mode).
Zemspiediena sūkņa spiediens: 5000 hPa; pēc dzinēja izslēgšanas jāsaglabājas 90% līmenī 10 sekunžu laikā.
Augstspiediena sūkņa spiediens: 150.000 .. 200.000 hPa.
Nesildītām zondēm atbilstoša Nernsta šūnas pretestība: 16K Ohm un 65K Ohm (platjoslas un šaurjoslas zondēm attiecīgi), darba režīmā: 0/256/512 Ohm; pieņemamas vērtības: 768/1024 Ohm.
F4 Droseļvārsta adaptācijas.
Piezīme: Stratified charge darbojas tikai adaptāciju multiplikatīvā daļa (piemērs zemāk).
Droseļvārsta adaptācijas Homogēnā režīmā. Darbojas gan multiplikatīvās, gan offset adaptācijas (offset - tukšgaitas režīmam, multiplikatīvās - daļējam/pilnam droseļvārsta atvērumam).
Piezīme: Stratified charge un Homogēnam režīmam ir atšķirīgas multiplikatīvo adaptāciju vērtības. Droseļvārsta defektu gadījumā jāpārbauda dati abos režīmos.
F5. VANOS adaptāciju menu. Redzamas references vērtības adaptācijas, pieprasītās un uzstādītās vērtības gan ieplūdes, gan izplūdes vārpstām.
F6. Degmaisījuma adaptāciju menu. Menu redzami:
a) pirmās divas rindas: PWM rādījumi Lambda zondu apsildei (0 - 10% priekšapsilde; 30 - 70% darba režīms; 95 - 100% forsēta uzsildīšana ātrākai darba režīma sasniegšanai);
b) integratori abām bankām;
c) offset tipa adaptācijas abām bankām (tukšgaitai);
d) multiplikatīvās adaptācijas (daļējai/pilnai slodzei);
e) korekcijas (momentānās) abām bankām;
f) Lambda vērtība platjoslas zondēm.
Attēlā: Stratified charge. Gan kompensācijas, gan integratori ir 0.0, jo Stratified charge degmaisījuma Lambda tiek koriģēta, mainot droseļvārsta atvērumu (nevis mainot degvielas daudzumu) - iepriekšminētās vērtības netiek izmantotas.
F6. Menu turpinājums
g) platjoslas zondu spriegums (2.0V atbilst Lambda 1.0; 2.5V atbilst Lambda ap 2; 3.0V atbilst Lambda ap 3.0);
h) šaurjoslas zondu spriegums;
i) atkārtoti - multiplikatīvās un adaptīvās vērtības abām bankām.
Degmaisījuma adaptācijas Homogēnā režīmā. Kā redzams: gan kompensācijas, gan integratori izlīdzina degmaisījumu.
Menu turpinājums. Homogēna iesmidzināšana. Atbilstošas kontroles zondu vērtības korekta degmaisījuma gadījumā: ap 0.7 .. 0.8V.
F7. Rough run menu. Statusa bit: flywheel adaptēšanas statuss. Pozitīva bar vērtība: samazināta cilindra efektivitāte. Izlīdzinātas cilindru darbības gadījumā visu cilindru bar jāmaina polaritāte (no >0 uz <0 un atpakaļ) ik pēc zināma perioda (tipiski - ne vairāk kā 10 sekundes).
Shift+F1. Dzinēja enerģētiskais modelis.
Shift+F2. NOx sensora menu. Sīkāk par NOx menu un NOx sensora veiktspējas pārbaudi šeit.
Atgāzu ventilācijas sistēma. Stratified charge, tukšgaita: EGR tiek izmantots atgāzu optimizēšanai.
Atgāzu ventilācijas sistēma. Homogeneous injection. Kā redzam, EGR ir aizvērts (lai nodrošinātu tukšgaitas un degmaisījuma sastāva stabilitāti).
Shift+F5. Adaptāciju kartes. Diemžēl, lielākā daļa (izmantojot Loader 2.023) netiek attēlotas.
Shift+F6. Sprauslu individuālie adaptāciju dati.
F1. Submenu - sprauslu reāllaika dati (cilindri norādīti firing order):
a) atvēruma laiks;
b) piemērotā relatīvā korekcija;
c) elektriskais lādiņš.
Menu turpinājums:
d) spriegums;
e) enerģētiskais lādiņš.
F2. Submenu - statusa biti. Norāda sprauslu individuālo adaptāciju režīmus.
Statuss pēc pabeigtas individuālās adaptācijas:
ON;ON
ON;ON
OFF;OFF
ON;ON
Piezīme: MSD80 regulāri veic sprauslu pār-adaptēšanu, iespējama (*) statusa bitu izmainīšana:
ON;ON
*;ON
*;*
*;*
Statusa bitu (režīma) maiņas gadījumā MSD80 pārslēdzas no Stratified uz Homogeneous iesmidzināšanu. Papildus - MSD80 pārslēdzas uz Homogēnu iesmidzināšanas režīmu arī citos gadījumos, piemēram, veicot multiplikatīvo vai offset adaptāciju pārkalibrēšanu bankām; izlīdzinot cilindru mehānisko efektivitāti tukšgaitā; kalibrējot platjoslas Lambda zondes utml.
a) pēdējā testa rezultāti;
b) auksta dzinēja efektivitātes mērījumi (vienmēr 0, acīmredzot - papildus korekcijas tiek veiktas tikai banku robežās, skat. F4 Submenu).
Menu turpinājums:
c) piemērotās korekcijas ilgam sprauslu atvērumam;
d) piemērotās korekcijas īsam sprauslu atvērumam.
F4. Submenu - banku papildkorekcijas aukstam dzinējam, sākot no -20 oC līdz +90 oC. Maksimālais korekcijas dziļums +/-8%.
F5. Submenu - sprauslu papildkorekcijas tukšgaitai Stratified charge (cilindri norādīti firing order).
a) pēdējā testa rezultāti;
Menu turpinājums:
b) piemērotais multiplikatīvais reizinātājs pēc pēdējā testa rezultātiem.
Turpinājums sekos.
Komentāri
Ierakstīt komentāru