Risinājums
Pusgadu norit darbs pie risinājuma N43/N53 dzinēju pamatproblēmai.
Attēlā - NOx sensora analoga prototips, kas atjauno visus N43/N53 dzinēju režīmus (tajā skaitā - Stratified charge un Homogenius lean), pat gadījumos, ja NOx katalizators ir bojāts.
Kādēļ ir svarīgi atjaunot Stratified charge:
a) 15 - 20% degvielas ekonomija. Risinājums atmaksāsies 2 - 3 eļļas maiņu laikā (ar intervālu ap 15'000km);
b) dzinējs atjaunos normālas adaptācijas un darbību, beigsies neizskaidrojama tukšgaitas nevienmērība un/vai raustīšanās gaitā;
c) atjaunosies normāla pašdiagnostika.
Protams, ar bojātām aizdedzes spolēm vai aizsērējušām sprauslām dzinējs nedarbosies kā jauns, taču bezgalīgā sprauslu/sveču/spoļu nomaiņa "profesionāla" remonta gadījumā beigsies.
Attēlā - NOx sensora analoga prototips, kas atjauno visus N43/N53 dzinēju režīmus (tajā skaitā - Stratified charge un Homogenius lean), pat gadījumos, ja NOx katalizators ir bojāts.
Kādēļ ir svarīgi atjaunot Stratified charge:
a) 15 - 20% degvielas ekonomija. Risinājums atmaksāsies 2 - 3 eļļas maiņu laikā (ar intervālu ap 15'000km);
b) dzinējs atjaunos normālas adaptācijas un darbību, beigsies neizskaidrojama tukšgaitas nevienmērība un/vai raustīšanās gaitā;
c) atjaunosies normāla pašdiagnostika.
Protams, ar bojātām aizdedzes spolēm vai aizsērējušām sprauslām dzinējs nedarbosies kā jauns, taču bezgalīgā sprauslu/sveču/spoļu nomaiņa "profesionāla" remonta gadījumā beigsies.
Komentāri
Ierakstīt komentāru