30DE correlation error. Part 2
Šajā bloga ierakstā - viens no piemēriem 30DE kļūdai.
Paskatīsimies tuvāk kļūdas atribūtus.
Lambda istwert abām bankām 1.99, kas nozīmē - dzinējs ir strādājis Stratified charge režīmā ar Lambda ap 2. Šo režīmu apstiprina arī Zustand Lambdaregulung: mode 3 - Stratified charge.
Šajā režīmā -200mV: NOXEM rādījums ir korekts.
Savukārt, Lineares Spannugsignal 3.27V nozīmē Lambda rādījumu >10. Palielināta Lambda vērtība nozīmē ar degvielu saindētu zondi. Šeit jūs atradīsiet sīkāku informāciju, gadījums Nr.3.
Labās ziņas: NOXEM live data uzrāda, ka datu ievākšanas brīdī NOXEM strādā korekti:
Lūk, Lambda 3.28; arī Offset vērtība Overrun režīmā apstiprināta un korekta.
Kontrolei pārliecinamies, ka dzinējs patiešām strādā Stratified charge:
Tieši tā - dzinējs strādā Stratified charge! Viss kārtībā - visas Lambda zondes rāda līdzīgu degvielas maisījumu!
Visi citi silta dzinēja live data - korekti. Arī auto īpašniekam nav nekādu pretenziju pret silta dzinēja darbu. Citāda ir dzinēja auksta starta pieredze - esot jūtama paliekoša vibrācija.
Lūk, video screenshot no dzinēja cold start:
Redzams, ka:
a. abās bankās degmaisījums ir trekns (Lambda voltage <2.00V);
b. 4.cilindra (by firing order) mehāniskā efektivitāte ir stipri palielināta - tas spēcīgi tek;
c. arī 3. un 5. (by firing order) cilindru efektivitāte ir pelielināta - sprauslas pil aizvērtā stāvoklī.
Turpmākais darbs bija virzīts uz tekošo sprauslu nomaiņu. Pēc remonta - neaizmirstiet veikt dzinēja re-adaptēšanu.
Jā, šoreiz pēc sprauslu nomaiņas NOXEM turpināja strādāt korekti - tā zonde ''atveseļojās''. Diemžēl, ja remontu atliek, zonde var saindēties tik spēcīgi, ka būs jāmaina. Tādēļ - neatlieciet remontus! NOXEM (arī OEM NOx sensora) zonde nav vienīgais, ko var sabojāt tekošas sprauslas! Tas pats var notikt gan ar pārējām Lambda zondēm, gan dārgajiem CO un NOx katalizatoriem!
Komentāri
Ierakstīt komentāru