BMW AG: problem solved! Or not?
Kā rīkoties tad, ja kāda laba ideja izgāžas?
Mēģināt to risināt, labot? Jā, protams. Kā veicās Siemens (BMW AG partnerim) MSD80 Rough run problēmas risināšanā? Vāji.
Problēma - viltus Rough run kļūdas, ko izraisa bedrains ceļš vai braukšanas nosacījumu (slodze, akseleratora pozīcija, utml.) maiņa. Visiem zināmā 3104 kļūda: Uneven run/Stratified charge.
Lūk, kā problēma ''atrisināta'' N43B20 dzinēja versijā 7595182:
Šāda ''bilde'' paverās, ja manuāli tiek atslēgts 1.mais cilindrs. Kā redzam, 0% 1.mā cilindra efektivitātes gadījumā (tas ir pilnīgi atslēgts) INPA uzrāda 0,2 vienību vidējo atšķirību no ideālās. Tātad, salīdzinot ar tipveida programmatūras relīdzi, sistēmas jūtība ir samazināta 15..30 reizes! Piedevām, cilindru īstermiņa nevienmērība tiek slāpēta vēl būtiskāk - dzinējam normāli strādājot, cilindru bar atšķirības no ideālās atšķiras tikai līdz +/- 0.005 vienībām, t.i.: momentānā jūtība ir samazināta aptuveni 100 reizes!
Protams, ar šādiem parametriem 3104 kļūda netiks ierakstīta kļūdu atmiņā nekad! Vēl vairāk - nekad neparādīsies kļūdas par cilindru misfire, pat, ja kāds cilindrs nedarbosies.
Vai tas ir problēmas risinājums? Jā un nē. Šāds ''risinājums'' novērš visas ar 3104 kļūdu saistītās problēmas (dzinēja pārslēgšanos Homogeneous lean vai pat Homogeneous režīmā, adaptāciju atkārtotu izveidi, u.t.t.), taču vienlaicīgi pilnīgi atslēdz svarīgu pašdiagnostikas sadaļu - cilindru normālas darbības kontroli.
Sīkāk par to, kā veikt šo testu: lasiet šeit.
Mēģināt to risināt, labot? Jā, protams. Kā veicās Siemens (BMW AG partnerim) MSD80 Rough run problēmas risināšanā? Vāji.
Problēma - viltus Rough run kļūdas, ko izraisa bedrains ceļš vai braukšanas nosacījumu (slodze, akseleratora pozīcija, utml.) maiņa. Visiem zināmā 3104 kļūda: Uneven run/Stratified charge.
Lūk, kā problēma ''atrisināta'' N43B20 dzinēja versijā 7595182:
Šāda ''bilde'' paverās, ja manuāli tiek atslēgts 1.mais cilindrs. Kā redzam, 0% 1.mā cilindra efektivitātes gadījumā (tas ir pilnīgi atslēgts) INPA uzrāda 0,2 vienību vidējo atšķirību no ideālās. Tātad, salīdzinot ar tipveida programmatūras relīdzi, sistēmas jūtība ir samazināta 15..30 reizes! Piedevām, cilindru īstermiņa nevienmērība tiek slāpēta vēl būtiskāk - dzinējam normāli strādājot, cilindru bar atšķirības no ideālās atšķiras tikai līdz +/- 0.005 vienībām, t.i.: momentānā jūtība ir samazināta aptuveni 100 reizes!
Protams, ar šādiem parametriem 3104 kļūda netiks ierakstīta kļūdu atmiņā nekad! Vēl vairāk - nekad neparādīsies kļūdas par cilindru misfire, pat, ja kāds cilindrs nedarbosies.
Vai tas ir problēmas risinājums? Jā un nē. Šāds ''risinājums'' novērš visas ar 3104 kļūdu saistītās problēmas (dzinēja pārslēgšanos Homogeneous lean vai pat Homogeneous režīmā, adaptāciju atkārtotu izveidi, u.t.t.), taču vienlaicīgi pilnīgi atslēdz svarīgu pašdiagnostikas sadaļu - cilindru normālas darbības kontroli.
Sīkāk par to, kā veikt šo testu: lasiet šeit.
Komentāri
Ierakstīt komentāru